Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

22 september, 2023, 05:39

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.944
  • Latest: TimoTanus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 194.097
  • Totaal aantal topics: 10.318
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 49
Total: 49

how to: versterker aansluiten op de standaard radio (chat)

Gestart door S1W, 09 maart, 2011, 14:50

Vorige topic - Volgende topic

Lag-3.0-V6

Citaat van: robert op 03 januari, 2015, 16:29
@Lag-3.0-v6:
Het is een 2.0t 170 pk.  Bevalt prima  >:D

@paul:
Waarom staat er dan een afbeelding van een caravan tussen 2 pijlen bij als icoontje?
Dit betekent toch continu 12v voor de caravan, oa koelkast en verlichting van zo'n ding....

;D ;D, sorry, bedoel je Avatar......die motor dus.... ;)

robert

Ow die, whahaha...
Dat is een oud beestje, maar rijd nog steeds lekker...
Yamaha yzf600r thundercat.
;D
Laguna II Ph.II 2.0T 16V 170pk Grand Tour Techline Okt. 2006 !!

Lag-3.0-V6

;) Weinig bandenslijtage........voor althans...

K hobbel n ook n oudere maar ohw zohwn fijne CBR 1000. Ik hoef die computerzooi niet............ !!

Verder n GL 1000 in de resto..ratie.

Afgedwaald  =sorry=. Is de sub deze die je zg aan de achterbank kunt monteren??

Lag-3.0-V6

Citaat van: Paul op 03 januari, 2015, 14:39
Is wel de stekker van het alarm. De phase 1 heeft hem ook

Paul, wat kan je daar dan van "aftappen". Ik ben voor de zekerheid voor n bron wezen "stelen".  ;)

Paul

Weet ik niet. Zal je in het schema moeten opzoeken. Hij is zeker niet voor en caravan oid. Zit sosieso. Voeding en massa op.

robert

Die sub kan idd aan de rugleuning vastgezet worden. Er zitten spanbanden daarvoor in de verpakking.
Dit is bij mij uiteindelijk ook de bedoeling, maar was me gister te koud en hij ligt nu ff snel vast aan de "ogen" op de grond naast de rugleuning.

Zo'n CBR1000 is ook wel leuk, heerlijk koppel.
Ik heb de tandwielverhouding aangepast waardoor hij een heel stuk sneller uit de bochten komt. Voor 1 tandje minder en achter 2 tandjes meer....
Topsnelheid gebruik je toch vrijwel nooit en het is wel leuk om met een 600tje aan het achterwiel van een R1 te plakken zonder dat hij echt loskomt ervan tot 150/160  >:D
Laguna II Ph.II 2.0T 16V 170pk Grand Tour Techline Okt. 2006 !!

Lag-3.0-V6

Citaat van: Paul op 03 januari, 2015, 19:30
Weet ik niet. Zal je in het schema moeten opzoeken. Hij is zeker niet voor en caravan oid. Zit sosieso. Voeding en massa op.

Okee. Ik heb t ok gedaan om deze als schakeldraad te gebruiken,  =thnx=

Lag-3.0-V6

Citaat van: robert op 03 januari, 2015, 20:22
Die sub kan idd aan de rugleuning vastgezet worden. Er zitten spanbanden daarvoor in de verpakking.
Dit is bij mij uiteindelijk ook de bedoeling, maar was me gister te koud en hij ligt nu ff snel vast aan de "ogen" op de grond naast de rugleuning.

Zo'n CBR1000 is ook wel leuk, heerlijk koppel.
Ik heb de tandwielverhouding aangepast waardoor hij een heel stuk sneller uit de bochten komt. Voor 1 tandje minder en achter 2 tandjes meer....
Topsnelheid gebruik je toch vrijwel nooit en het is wel leuk om met een 600tje aan het achterwiel van een R1 te plakken zonder dat hij echt loskomt ervan tot 150/160  >:D

Ik heb zo n rond bakkie, past mooi in de uitsparing bij t achterlicht....En t geluid, t formaat in aanmerking genomen, best..Ofwel n hele mooie aanvulling.

CBR? Voor ons n heerlijk plofje en nee....ik hoef niet rapper als n ander, wel n paar x per jaar ff heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk blazen....zinvol? Neuhhh, Maar t schiet wel op. Heerlijk brommertje!!! Ben zeker geen bochtenheld, n herinnering aan vroeger...

SMF spam blocked by CleanTalk