Eventjes een aanvulling op de stroomvooziening achterin de kofferbak...
Ik heb gisteren achterin in mijn Lag2 Phase2 grandtour een actieve sub geplaatst.
De Pioneer TS-WX710a
Nadat ik een uur voor niks in de kou gezocht heb naar een geschikte plek om de stroomkabel vanaf de accu naar binnen te krijgen, het forum maar eens doorgespit bij een warme kop koffie

Hier las ik in een topic dat er een stroomkabel in de kofferbak zou liggen voor een alarminstallatie, welke na het plaatsen van een zekering geschikt was voor stroomvoorziening.
----
Ikke terug de kou in en eventjes verder zoeken....
In de zekeringkast is een lege plek, nr6, waarbij op de legenda op het klepje een caravan staat icm een 30amp zekering. Das al iets dus..... Mijn subje is 200w en heeft in de meegeleverde voedingskabel een 15amp zekering zitten. Ruim voldoende capaciteit van de kabel dus, als deze 30amp mag hebben...
Achterin, tegen de linker zijkant zit een stekker, waarop verder niets is aangesloten, maar waarin wel een dikke kabel zit. Deze kabel aan de multimeter gehangen en 0v erop...
Eventjes een zekering in de lege plek nr6 gezet en ja hoor.... We hebben stroom

Conclusie: deze stekker wordt vast gebruikt om een originele trekhaak makkelijk van de juiste verlichting en stroom te kunnen voorzien. Ik twijfel dan ook eraan dat deze voor een alarm is ?
De meegeleverde voedingskabel heb ik aan deze kabel uit genoemde stekker gesoldeerd en nadat ik een universele iso-stekker/kabel (makkelijker aftakken van achterspeakers) tussen de originele radioaansluiting gezet heb, werkt alles perfect en heb ik een stukken beter geluid in mn laggie...