Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

01 februari, 2023, 00:06

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.908
  • Latest: Ralph Z
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.517
  • Totaal aantal topics: 10.259
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 1
Guests: 40
Total: 41

keycard & reader

Gestart door Kees.Laguna, 08 maart, 2007, 01:34

Vorige topic - Volgende topic

Ronald ©

De foto's...

voor

close up

na

close up

En ja, ik heb de boel getest en het werkt. ;)
Ik leef in m'n eigen wereld, maar dat geeft niet.      Ze kennen me daar.

"The winner ain't the one with the fastest car, it's the one who refuses to lose"

laurens

handig die foto,s !!
heb ook nog een kaartlezer liggen.zal binnenkort (alweer)eens gaan prutsen ;D

Ronald ©

Ik heb het stukje ty-rap van onderaf geplakt. Daar heb je gewoon iets meer ruimte. Het nadeel is dan wel dat je de schakelaar niet raakt. Dit heb ik opgelost door onder het uiteinde van het aangeplakte stukje nog een klein stukje ty-rap te plakken.

"The winner ain't the one with the fastest car, it's the one who refuses to lose"

barakali

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje: Vandaag is van mijn ene keycard de knop kapot gegaan om de auto af te sluiten. Ik hoor ook iets rammelen. Mijn vraag is, is dit te repareren? En hoe maak je die keycard open. Lijkt me bijna een onmogelijke handeling. Als dit wel kan, kan iemand beschrijven hoe ik dit moet doen.

Alvast bedankt voor de moeite

barakali

Ik had dit al gevonden, maar ik had de link die er in stond over het hoofd gezien. Bedankt

Ronald ©

Vanmorgen een Laguna opgehaald met een kapotte kaartlezer.

Maak ik die lezer open, blijken beide lipjes nog gewoon intact. Het vermoeden is dat de printplaat de boosdoener is.
Dat is wat mij betreft een euvel dat niet zo heel bekend is...

We gaan van de week even verder kijken, ik hou jullie op de hoogte. ;D

Mike

Hoe heb je die opgehaald dan, tijdelijk andere kaartlezer ingezet?

Ronald ©

Ik heb vorige week toch nog een kapotte gerepareerd. Nu weten we gelijk dat ik dat goed gedaan heb. :P

Maar idd. even de reserve kaartlezer uit het magazijn erin geprikt: starten - lopen.

hilkovos

Er werd mij toen een kaartlezer aangeboden via schadeauto 's .nl voor 50 ( nieuw in doos )

Lagunainitiale

Kan wel eentje nieuw uit doos, maar hij moet een serienummer hebben overeenkomstig met je auto, climatcontrole,xenoncomputer en nog een paar apparaten. Is dit nummer niet het zelfde kan de dealer sommige dingen niet meer inlezen. (nieuwe kaarten en dergelijke)

hilkovos

Nee, dat geld weer niet voor de kaartlezer

Ronald ©

Bij de dealer kost ie 205 hele Euro's, en idd. een kaartlezer hoeft niet op kenteken of chassisnummer besteld te worden. Die zijn gewoon uitwisselbaar.

Lagunainitiale

stinkie

Om gek van te worden, toch ???

SMF spam blocked by CleanTalk