Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

22 september, 2023, 06:12

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.944
  • Latest: TimoTanus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 194.097
  • Totaal aantal topics: 10.318
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 46
Total: 46

aux-ingang creëren bij de cabasse lag 2 ph 1

Gestart door fs1, 22 augustus, 2008, 10:07

Vorige topic - Volgende topic

Chris-mc

Hey hey

We zijn nu al een paar maanden in het bezit van onze Laguna,de radio begint erg saai te worden
(cd draaien we niet,dus alleen radio) en ik ben gaan zoeken of er een AUX ingang op zit,jammer genoeg
ben ik dyslectisch,en worden de lappen met tekst soms vermoeiend.

na wat zoek werk kom ik 2 dingen tegen,of een kastje van 60a70€ of een simpel kabeltje,welke kan/moet
met gebruiken voor de "tuner list"

pagi

Verstuurd vanaf mijn Motorola Micro T-A-C Classic

ronnov12

Hallo,

Sorry hoor maar heb veel erover gelezen, maar begrijp t niet meer helemaal...

Ik wil graag ook mijn MP3 muziek afspelen via de Cabasse.

Wat kan ik nu WEL aansluiten op een Cabasse Auditorium? En hoe... met welk kabeltje?

Alvast bedankt, hoop na alle vorige posts toch op een antwoord.

Gr Ron

jbeekmann

Ik heb hetzelfde als Ron, veel gelezen en heel veel informatie die volledig random door meerdere topics heen staat. Het is helaas niet erg makkelijk om je eigen antwoord te vinden.
Ik heb hierom een vraag aan de ervaren Lagunarijders: wie wil er een topic maken met alle soorten audio-navi-systemen op een rijtje met hun benameingen. Gewoon alleen dat. Ik heb bijvoorbeeld al moeite om nu te zoeken, omdat ik niet weet hoe mijn systeem heet...
Dan als tweede een ander topic waarin staat wat je bij welk systeem moet doen voor een aux-ingang. Als hierin dan ook even de mytische Ricardo en zijn contactgegevens kunnen worden genoemd dan komen Ron en ik al een heel eind verder!
Welke guru helpt? Bij voorbaat dank!
Oh, en als de moderators zo'n info-topic dan nog even kunnen pinnen, zodat ze altijd bovenaan staan is het helemaal te gek!

Joost

Het is inderdaad ingewikkeld. Ik het duurde bij mij ook even voordat ik er achter was wat ik nu eigenlijk had. Dat aux gebeuren is mij nog steeds een raadsel.

Dus als iemand een nieuw topic kan maken met in de openingspost een mooi overzicht van de systemen in de laguna 3 en een moderator hem sticky kan maken zijn er denk ik veel (nieuwe) mensen mee geholpen

SMF spam blocked by CleanTalk