Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

22 september, 2023, 06:30

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.944
  • Latest: TimoTanus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 194.097
  • Totaal aantal topics: 10.318
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 51
Total: 51

aux-ingang creëren bij de cabasse lag 2 ph 1

Gestart door fs1, 22 augustus, 2008, 10:07

Vorige topic - Volgende topic

DaBuzzzzz

Citaat van: fs1 op 13 mei, 2010, 16:07
zeg kerel, in de eerste post van dit topic staat toch wat je moet doen? wat wil je nu eerlijk nog meer?

:) zeg andere kerel, Een paar post terug zeg ik dan ook:

Citaat van: DaBuzzzzz op 13 mei, 2010, 11:13
verdomme!,ik he dus de connects-2 met de blauwe stekker gekocht voor Jan Lul..........

moet dus met een simpel DVD draadje gaan pielen, of inmiddels ander suggesties

Heb dus de cabasse met groot scherm navi en cd rom in dash (geen kwispelaar/wisselaar dus)

Een eenvoudig: "inderdaad de DVD (of cd) draad is de enige manier, want jij hebt datzelfde systeem" had natuurlijk volstaan

Dat was uiteindelijk mn vraag,

Ondanks de rare dwaling toch erg bedankt, ik zie door de cabassen het bos soms niet meer :)

fs1

daar moet ik overgekeken hebben, ik dacht dat je nog steeds op zoek was, dus om duidelijk te zijn, dat is idd de enige manier voor jou, laat wat weten als het gelukt is!

matra

Ik heb de connects2 aangeschaft. Heb geen navigatie..Bewuste ingang is dan ook vrij.
Dus hopelijk gaat het werken...En kan ik mijn DAsh in one met aux uitgang aansluiten EN....
DAT HET WERKT!!!!!

DaBuzzzzz

Ik ben heel benieuwd want ik wil ook een werkende interface

Turbo

even een oud topic weer in the picture brengen :)
ik zit er naar te kijken en vraag me af of dat bij mijn radio dus ook kan ?
op de manier zoals eerder is aangegeven door fs1
ook ik heb de cabasse auditorium zie plaatjes ....

heb dus en Navigatie en de 6 cd wisselaar

fs1

ik denk dat je gaat moeten gaan zoeken naar de 3de unit (de amplituner) die zit mogelijk onder je dashbordkastje of achteraan links in de koffer

maartenb

Die zit in de kofferbak, links. Hier wat plaatjes van die unit. Je herkent dezelfde rode connector als uit de handleiding van Bart, en op dezelfde pinnen kun je dus een aux-ingang aansluiten. Wel even 'aan' zetten in het menu van je radio...

Turbo

dus als ik het goed begrijp moet ik de unit in de koffer los trekken en daar de aux ingang met de uitleg van fs1 creëren.
alleen moet je dan wel de draad met de aansluiting naar voren trekken ?
heeft iemand hier een plaatje van ?

Turbo

fs1 en maartenb thnks het zit erin en het werkt
helemaal toppie  !!

dynamite

fs1  =thnx= en maartenb =thnx=, vandaag de tunerversterker rechts achter in de laadruimte  uitgebouwd en een CD plugje met een verloopkabel voor mini jack gesoldeerd. De aux ingang geachtiveerd via het menu en jahoor, supermooie sound via mijn tablet. Hartstikke bedankt voor het advies en zoekwerk wat jullie hebben gedaan.

Jan

Nelis

Mannen,

Zit een beetje te surfen op MP en kwam volgende unit tegen.
Zal dit werken op een Cabasse 6CD/DVD systeem ?.

Zie link : https://link.marktplaats.nl/587770919

DaBuzzzzz

Ja werkt, mits je de aansluiting naar de wisselelaar eruit haalt.  Deze box wordt je nieuwe wisselaar met 6 virtuele cd's mety max 99 nummers per cd

Nelis

Oké das niet de bedoeling.
De CD wisselaar moet wel blijven werken.
Dan blijft dus de optie van onze Spaanse vriend als enige optie over.

fs1

dat ding werkt zowieso NIET met het dvd-navi systeem!

Cornetje

Hallo mensen,

Ik wil het zelfde gaan doen aux in mijn laguna 2 ph1.
Alleen ik heb wel de uitleg van fs1 alleen heb je nog de laatste foto met de stekker in welk gaatje ik hem moet doen?
Plus wat moet ik precies halen kwa draden en zo?
https://link.marktplaats.nl/m871544940 als ik dit haal kan ik dit dan aansluiten op die stekker achterin?

Het is gelukt!!!

Gr Cor

SMF spam blocked by CleanTalk