Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

22 september, 2023, 06:18

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.944
  • Latest: TimoTanus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 194.097
  • Totaal aantal topics: 10.318
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 47
Total: 47

aux voor tunerlist

Gestart door Kiekhoofd, 04 augustus, 2008, 19:42

Vorige topic - Volgende topic

jjgroningen

Omdat er al een sticky is, gooi ik mijn vraag hier ook maar even in. Ik heb in mijn Laguna II Phase I (als ik het goed begrepen heb) een Tuner List radio, type RENRDW100-10. Er kan dus geloof ik wel iets van Connects2 of Dension op de cd-wisselaar ingang worden aangesloten.

Ik zat te denken aan de CTVRNX001 van Connects2. Ik hoef geen lader, of bediening. Niets ingewikkelds, alleen een aux ingang. Ik zet mijn ipod aan op shuffle en ik ben tevreden zeg maar. (https://www.connects2.co.uk/c2search.aspx?catID=42&manID=225&modID=584)

Is dat de juiste die ik moet hebben? Lijkt me ook de meest goedkope oplossing? Die Gateways van Dension vind ik nog best duur...

Enig idee waar ik die kan bestellen? Ik krijg alleen maar UK links of e-bay. Kan ook, maar als er iets in NL is waar ik het kan kopen..

Vast bedankt.

JJ

fs1

da's het juiste spul

jjgroningen

Kiekhoofd

Ik heb er hier nog een liggen die weg mag...

jjgroningen

Ha, net te laat. Wat wilde je er voor hebben?

Kiekhoofd

30€ was goed eigenlijk, verzendingskosten inclusief.

Als je dus iemand kent of er zijn nog geĂ¯nteresseerden, het spul is nog steeds beschikbaar :D.

Bij mij zat het ook op een Tunerlist en daarna op een Cabasse in mijn Lag II, maar die is ondertussen weg dus kan ik het zelf niet meer gebruiken.

jjgroningen

Paar uurtjes te laat dan! Had m graag van je overgenomen. Als het me niet teveel moeite kost stuur ik de boel terug en krijg je een pm. Valt vast ook wel via mp te verpatsen anders?

Kiekhoofd

Sja, de mijne staat al heel lang op kapaza (en af en toe opnieuw erop gezet) maar je moet echt geluk hebben dat iemand erop stoot.

Als ik jou ermee van dienst kan zijn, heel graag en anders blijven we hopen op een koper :P.

Turbo

kunt het ook proberen op Marktplaats.nl misschien

Henkp

Citaat van: Kiekhoofd op 07 juni, 2012, 19:29
Sja, de mijne staat al heel lang op kapaza (en af en toe opnieuw erop gezet) maar je moet echt geluk hebben dat iemand erop stoot.

Als ik jou ermee van dienst kan zijn, heel graag en anders blijven we hopen op een koper :P.

Hoi Nathan,

als je m nog steeds te koop hebt neem ik m graag van je over. 2001 Laguna Grand tour met een tunerlist radio: dat zou moeten werken, toch?

mvrgr

Henk

ronnie73

Ik heb er eventueel ook nog 1 liggen, 30euro incl. verzenden. Kijk maar.
Laguna I ph1 (1994) - Laguna I ph2 (2000) - Laguna II ph1 (2005) - Laguna II ph2 GT 205pk (2006) - Nissan Qashqai 2.0 CVT Tekna (2013) - VW Passat CC 1.8TSI DSG (2009) + BMW Z4 3.0i Roadster (E85)

Henkp

Fijn,

maakt mij niet uit waar ie vandaan komt :-)

Ik zie wel graag bevestigd door jullie, experts, dat het voor mijn Laguna de oplossing is om muziek via mijn iphone  af te spelen.

daarna krijg je een PBtje van me.

Henk

Turbo

daar heb ik mijn parrot mki9000 voor die speelt alles af van de Iphone en eventueel een stick waar muziek op staat

ronnie73

@ HenkP    Wat voor radio heb je dan?
Laguna I ph1 (1994) - Laguna I ph2 (2000) - Laguna II ph1 (2005) - Laguna II ph2 GT 205pk (2006) - Nissan Qashqai 2.0 CVT Tekna (2013) - VW Passat CC 1.8TSI DSG (2009) + BMW Z4 3.0i Roadster (E85)

Henkp

ik weet het model niet.  :-\

het is wel een Tunerlist variant. ik lees in posts dat dat er toe doet.
Het ziet er hetzelfde uit als het spul van jjgroninger (foto's eerder n dit draadje). Het betreft een renault laguna grand tour uit 2001. 

SMF spam blocked by CleanTalk