Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

04 oktober, 2023, 03:39

Login with username, password and session length

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 193.850
  • Totaal topics: 10.298
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 107
Total: 107

aux voor tunerlist

Gestart door Kiekhoofd, 04 augustus, 2008, 19:42

Vorige topic - Volgende topic

ederfcem

Ok, plaatje lukt even niet. Het gaat om het volgende:
Renault laguna ph2 uit maart 2005

Tuner list radio
Carminat navigatie systeem met kleurenscherm, en volledige kaart weergave.

fs1

je zal de foto's moeten uploaden naar een website en dan linken zoals je gedaan had met je c-drive ;-)

knotty

je zult de foto's eerst moeten uploaden naar een online site(zoals photobucket.com of zo) vanaf je harde schijf kunnen we ze niet zien ;)

hoe plaats ik een foto
Only milk and juice come in 2liters!

knotty

lol, goede leer voor de volgende keer...eerst de volgende pagina lezen dan pas reageren.... thnx bart ;)
Only milk and juice come in 2liters!

goofster

ederfcem

Ik heb onlangs al een gateway300 geinstalleerd, werkt echt perfect. Is een soortgelijk systeem als de icelink of de audio connection box van renault

hipperd

Heb je gateway300 werkende met tunerlist radio met navigatie. Maar de site's zeggen ze allemaal
dat het niet geschikt is voor Carminat navigatie?

ederfcem

Ik heb inderdaad een tunerlist radio icm met Carminat navigatie. De gateway 300 is bij mij zonder problemen ingebouwd, en ik ben zeer tevreden over het functioneren van het systeem. Let op dat de bediening soms wat cryptisch kan zijn zonder tekstweergave op het scherm. Ik had het na wat onderzoek goed onder de knie, en heb daar nu ook geen problemen meer mee.

Groeten
Guido

ederfcem

Ik weet in ieder geval dat het werkt icm de cd versie.

hipperd

Krijg je dan helemaal niets te zien op het scherm, dus geen ID-3 tags of iets dergelijks?

ederfcem

Je krijgt geen id3 tags te zien. De tunerlist radio is een analoge radio, dus er kunnen geen digitale signalen doorgestuurd worden. Op het scherm krijg je alleen de mode van de gw300 te zien in de vorm van de cd nr, en het huidige tracknr dus Track 99 cd 5. Wil je ook id3 tags zien dan moet je of een update list radio, of een ipod hebben(weergave op ipod scherm). Ik weet niet of je een tunerlist radio 1 op 1 kan uitwisselen met een update list radio. Ik kan me voorstellen dat deze andere aansluitingen heeft.

Ronald ©

Ik leef in m'n eigen wereld, maar dat geeft niet.      Ze kennen me daar.

"The winner ain't the one with the fastest car, it's the one who refuses to lose"

DaBuzzzzz

ja, net als de zenex. prima doosje, mist je ruimte hebt voor de blauwe iso stekker in je radio

9501lex

hey rookie,

hoe gaat het met zemex kastje? werkt het een beetje prettig?

SMF spam blocked by CleanTalk