Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

22 september, 2023, 06:19

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.944
  • Latest: TimoTanus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 194.097
  • Totaal aantal topics: 10.318
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 48
Total: 48

Uitlaat dubbele pijp, 2.0 16V iemand ervaring mee?

Gestart door Chris, 10 juni, 2023, 07:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chris

Hallo,

Ik heb een mooie Laguna 3 station 2.0 16V, maar helaas met een einddemper met enkele uitlaatpijp welke niet eens zichtbaar is in de bumper.
 
En onlangs nog uitgebreid onder de auto gekeken en ik zie dat er volgens mij ruime is voor een dubbele uitlaat.
 =fix=

Iemand die ervaring heeft met het vervangen van een einddemper met een enkele uitlaat naar een dubbele uitlaat? 

PS ik heb een mooie einddemper gezien met dubbele pijp afkomstig van een Coupé 2.0 16V GT

DonvanVliet

Dubbele pijp zit volgens onder de turbo's. Zal niet voor niks zijn denk ik. Maar ik kan het mis hebben.

Stadium III

De duurdere versie's hebben idd een dubbele pijp

Het ziet er gaaf uit ,ik ga er vanuit de de bevestiging punten al aanwezig zijn,dan is het nod juiste diameter ?

Voor de looks zeg ik ja ,geluid nee
EX : 1.8 8v RT 1997
EX : 1.8 16v Privilege aut 4 2002
EX  : Clio 3 initiale 2.0 2008
NU : 2.0 T Dynamique aut 6  2009

melcon

Volgens mij hebben alle uitvoeringen (incl. sowieso de 1.5 dci) behalve de 2.0 16v (non-turbo) dubbele pijpen. Technisch is er geen bezwaar, je zal alleen zelf even de uitsparingen in de bumper moeten maken of onderste bumperrand met uitsparingen bemachtingen.

Peter Paul

Bij mijn lag2 zat alles voorbereid.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


SMF spam blocked by CleanTalk