Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

10 december, 2022, 05:42

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.899
  • Latest: ivo sins
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.458
  • Totaal aantal topics: 10.265
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 31
Total: 31

Waterafvoer deur

Gestart door GP, 21 juli, 2022, 20:01

Vorige topic - Volgende topic

GP

Sinds kort een probleem met de waterafvoer in het rechter achterportier. Heb de zoekfunctie  al gebruikt, echter zijn dat problemen met water wat in het portier blijft staan.

Mijn probleem is water wat tussen de deurrubbers door naar binnen loopt bij heftige regen.

Heb de plastic dop onderin het portier al verwijderd, hier kwam geen druppel uit. De gaten achter het deurrubber aan de onderkant van de deur vrijgemaakt door het rubber iets te lichten, het rubber opzich is nat/smerig. Maar de gaten die in de deur zitten zijn "vrij" & ook hier komt geen druppel uit.

Ik vermoed dus dat het water door kan stromen, maar voordat het water het laagste punt van de deur heeft bereikt/einde deurrubber. Loopt het tussen de rubbers naar binnen.

Voorheen nooit last gehad van dit probleem. Het portier wordt het minst gebruikt van allen, misschien dat dit er iets mee te maken heeft.

Zijn er toevallig meer mensen die dit probleem gehad hebben, of een mogelijke oorzaak weten?

T.h.v. de rode streep op de foto loopt het naar binnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

Peter Paul

water kan toch niet omhoog lopen?
Hooguit door onderdruk tijdens rijden naar binnen worden gezogen.
Komt het echt niet ergens van boven vandaan??

GP

Peter Paul,

Ik zeg ook niet dat het naarboven loopt.

Het laagste punt ligt rechts van de rode streep op de foto, aan de kant van het voorportier. Hier zou normaalgezien het water weg moeten lopen. Voor dat punt bereikt is loopt het tussen de rubbers door naar binnen. En dat kan ik zelf niet goed verklaren.

Stadium III

deur paneel eraf en dan de tuinslang
EX : 1.8 8v RT 1997
EX : 1.8 16v Privilege aut 4 2002
EX  : Clio 3 initiale 2.0 2008
NU : 2.0 T Dynamique aut 6  2009

SMF spam blocked by CleanTalk