Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

01 februari, 2023, 00:32

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.908
  • Latest: Ralph Z
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.517
  • Totaal aantal topics: 10.259
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 42
Total: 42

Tankklep Laguna 3 2007

Gestart door LukeWentink, 12 maart, 2020, 13:09

Vorige topic - Volgende topic

LukeWentink

Goedemiddag, sinds een paar dagen krijg ik mijn tankklepje niet meer open, maar onder het rijden gaat die uit zichzelf open....

Iemand enig idee?

Groeten,

Guus

Ik vermoed het slotje kapot.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Renier

Zit noodontgrendeling via kofferbak toch?

Guus

Is inderdaad het motortje met een hendeltje on van binnenuit te kunnen bedienen.

LukeWentink

Goeiemorgen,

Bedankt tot zover de tips!

Alleen heb ik het al geprobeerd te vinden om hem van binnenuit los te krijgen, alleen kan ik het hendeltje/motortje niet vinden.

Ik heb een Sedan en geen Station, miss zit er daar een verschil in?

Groeten

Guus

Bij de laguna type II heb ik hem wel vervangen en zat die achter de bekleding. Was wel wen station en heb nu weer een station.

Lars

Hi!

is het opgelost? Anders kan ik je misschien helpen. Een noodhendel heb je niet. Je kan wel het motortje loshalen. Hiervoor moet je de binnenwielkuip eruit halen. Naast de vulhals voor de brandstof zie je dan een soort "stift" deze zit met een moer vast, als je deze los hebt kun je het motortje verwijderen. Maar het ligt niet aan het motortje, het is de klep zelf. Helpt alleen een nieuwe, rond de 130 euro bij Renault, het kapje kan je gewoon over zetten.

Heb dat hele klusje zeer recent gedaan, had namelijk het zelfde probleem als jij dat mijn tankklepje opeens open ging.

SMF spam blocked by CleanTalk