Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

22 september, 2023, 06:11

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.944
  • Latest: TimoTanus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 194.097
  • Totaal aantal topics: 10.318
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 46
Total: 46

De speakers vervangen van de 1.8 Techline grandtour

Gestart door Nicks18, 13 mei, 2019, 06:39

Vorige topic - Volgende topic

Nicks18

Hallo allen,

Ik heb de Renault Laguna 1.8 Tech Line uit 2005. Nu zijn 3 van de 4 speakers "gescheurd" en wil ik deze vervangen, worden de speakers van Cabasse nog gemaakt? En zo ja, waar zijn die nog te koop? Of zal ik toch bij Pioneer of gelijkwaardig moeten gaan kijken. Zo ja; klopt het dat ik ze van 13 cm moet hebben en inbouw diepte 49mm?

En nog een vraagje over deze auto; zit hier een standaard carkit in? Er zit namelijk een microfoontje en een super netjes weggewerkt kabeltje die langs de passagierskant via de zijkant van het dashboard verdwijnt. Ik krijg er alleen geen contact mee ???

Ook hoor ik na een x aantal seconden na het starten van de auto keihard een kiestoon door de wagen. Tijdens het aansluiten van de Yatour achtige module (voor de Bluetooth) ben ik nergens dat kabeltje tegengekomen waar die in zou moeten zitten, vandaar de gedachte dat dit misschien zo hoorde?

Stadium III

EX : 1.8 8v RT 1997
EX : 1.8 16v Privilege aut 4 2002
EX  : Clio 3 initiale 2.0 2008
NU : 2.0 T Dynamique aut 6  2009

folmer

Er zit een bluetooth-carkit in. Deze werkt alleen als speaker en microfoon en legt dus geen verbinding met je telefoonboek o.i.d zoals de moderne varianten doen.

SMF spam blocked by CleanTalk