Auteur Topic: Laguna 3 Aux kabel  (gelezen 1471 keer)

Offline BobVerbeke1

• Tin member
  • https://www.Lagunaclub.nl/
Laguna 3 Aux kabel
« Gepost op: 30 september, 2018, 11:07:39 »
Gegroet

Ik heb mezelf onlangs een Laguna 3 2009 aangekocht. Toffe wagen enkel jammer dat ik geen aux kabel heb. Ik had online gelezen dat je deze zelf kunt installeren, dus dat heb ik dan maar geprobeerd. Ik heb online een kabel besteld en na veel proberen eindelijk de radio zelf eruit gekregen.
Nu heb ik enkel nog het probleem om de aux kabel te installeren, de groene fiche past precies niet in de aansluiting die vrij is. Iemand die mij hierbij kan helpen?

Ik heb een radio met GPS zonder 6-cd paket.

Hieronder zijn wat foto's om het duidelijker te maken.

Dit is de aansluiting waar de kabel in moet.

Als jullie nog info nodig hebben wil ik deze zeker geven, alvast enorm bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Bob

Offline RichTrip

• Bronze member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Moderator Renaultforum.nl
Re: Laguna 3 Aux kabel
« Reactie #1 Gepost op: 30 september, 2018, 16:30:38 »
Zo'n kabel werkt niet op deze radio. Hier past alleen een zogenaamde Audio Connection Box op van Renault. Daarnaast moet de AUX worden vrijgegeven door de dealer.
De ACB voor de CNI-2 of CBCD navigatie heeft een speciaal onderdeelnummer: 7711207550

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Offline BobVerbeke1

• Tin member
  • https://www.Lagunaclub.nl/
« Reactie #2 Gepost op: 30 september, 2018, 20:15:11 »
Dankjewel voor het antwoord! Wat bedoel je met vrijgeven? Als in dat de optie om AUX af te spelen nog moet geregeld worden? Want dat heb ik namelijk al gedaan ik kan naast cd en radio ook AUX afspelen (ookal werkt deze niet)
Heb je toevallig enig idee waar ik zo'n ACB zou kunnen krijgen? En is de installatie doenbaar als je het zelf doet?

Met vriendelijke groeten
Bob

Offline RichTrip

• Bronze member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Moderator Renaultforum.nl
« Reactie #3 Gepost op: 01 oktober, 2018, 22:38:26 »
Je kunt het beste even googelen op het nummer. Die ACB  komt niet veel voor. De meeste zijn voor de Tuner List of Update List radio's. Een die werken dan niet met jouw radio.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk