Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

22 september, 2023, 05:20

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.944
  • Latest: TimoTanus
Stats
  • Totaal aantal berichten: 194.097
  • Totaal aantal topics: 10.318
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 37
Total: 37

laguna 3 1.5 dci tuning

Gestart door wzoetekouw, 18 november, 2017, 23:00

Vorige topic - Volgende topic

wzoetekouw

heeft iemand de 1.5 dci laten chippen.kan van 110 naar 135 pk zag ik.
en kan mijn onderdelen dat aan.
word hij ook zuiniger ervan.
laguna  3 ph2 1.5 dci

Hanneke

Hallo, ik heb sinds een paar maanden ook een Laguna 1.5 DCI uit 2014 en een multichip laten plaatsen, dat beviel eerst goed. Motor liep soepeler en zuiniger en auto had duidelijker meer vermogen. Na ong. 1000 km gereden te hebben inspuiting probleem en zlefs melding risico op motorschade waarbij de auto niet meer rijdbaar was. Weggesleept dus. De verstuiver van de 3e cylinder kapot en vervangen. Was een dure reparatie. Weer even met de Laguna gereden zonder multichip. Hij liep weer netjes maar was duidelijk onrustiger dan met chip en langzamer natuurlijker. Multichip weer teruggeplaatst en na ong. 1000 km weer melding inspuiting controleren. Diesel additief toegevoegd van Facom op aanraden van garage en melding bleef weer geruime tijd weg. Helaas nu weer melding inspuiting controleren en auto is in noodloop gegaan. De multichip plaats ik niet meer terug. Deze auto heeft slechts 35.000 km op de teller en had 2 jaar niet gereden. Ik denk vervuiling diesel icm de multichip geen goede cocktail. Mijn advies is bezint eer ge begint te chippen en laat het anders bij een professioneel bedrijf doen waar alles eerst wordt gecontroleerd. Ik zou niet zomaar een kastje aan de OBD2 hangen. Succes Hanneke

SMF spam blocked by CleanTalk