Auteur Topic: Vervangen van standaard speakers of andere radio  (gelezen 7123 keer)

Offline drkoen

• Aluminium member
  • *
Re:Vervangen van standaard speakers of andere radio
« Reactie #15 Gepost op: 05 september, 2016, 18:37:43 »
Ik heb mijn Cabasse luidsprekers vervangen voor (veel) betere van Pioneer e de headunit vervangen door een DAB+/Bluetooth/USB headunit van Pioneer, compleet met interface voor de stuurbediening.

Geluid is vale malen beter dan wat de Cabasse auditoruim produceerde. (en daarbij heb ik nu meer muziek dan 6 audio cd's, Carkit én DAB...)

In wat voor auto?

Offline Provocatione

• Quartz member
Re:Vervangen van standaard speakers of andere radio
« Reactie #16 Gepost op: 05 september, 2016, 22:51:55 »
Ik heb mijn Cabasse luidsprekers vervangen voor (veel) betere van Pioneer e de headunit vervangen door een DAB+/Bluetooth/USB headunit van Pioneer, compleet met interface voor de stuurbediening.

Geluid is vale malen beter dan wat de Cabasse auditoruim produceerde. (en daarbij heb ik nu meer muziek dan 6 audio cd's, Carkit én DAB...)
Dat het digitale DAB gebeuren beter klinkt dan het analoge Cabasse systeem geloof ik gelijk, maar om betere luidsprekers te kopen en dan ook nog van het merk Pioneer....Dan mag je wel een speciale speaker van dat merk hebben gekocht. Maar niets is persoonlijker dan geluid natuurlijk. Veel plezier ermee!!

Offline Dolan

• Aluminium member
  • *
  • Geslacht: Man
Re:
« Reactie #17 Gepost op: 05 september, 2016, 22:54:08 »
Heb nu zelf de bestaande speakers laten zitten (nog niet gekeken welken) en de radio vervangen met een degelijkere versterker en ben best tevreden, binnekort een subje aanschaffen en dan dikke prima

Groetjes

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Groetjes uit Eindhoven