Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

28 maart, 2023, 12:43

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.913
  • Latest: ruud
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.741
  • Totaal aantal topics: 10.276
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 39
Total: 39

tinten achter ramen

Gestart door tijne, 21 februari, 2016, 19:33

Vorige topic - Volgende topic

tijne

weet r hier iemand nog een goed betaalbaar adres voor het tinten van de achter ramen? alles achter de B stijl.

ik hoor het graag.
Laguna 2 ph1 grand tour tech road 1.9 dci 120pk
ik heb clip voor uitlezen en wil dit ook voor andere doen.

SteefR

Laguna 3 phase 1 Estate 2.0 DCI 180 GT 4Control

d8nser

Zelf heb ik van het weekend schermen van Solar Plexius ingebouwd. Hier ben ik erg tevreden over, het is zelfs misschien iets te donker nu. Het grote voordeel tov tinten van de ramen is het feit dat je de schermen er zo weer uit haalt.

SteefR

Mooi systeem wel, en betaalbaar, 179 euro voor de hele achterkant van mijn estate, dat is minder dan de helft van een folie-job. Twee vragen:
- Kunnen de achterruiten nog open als de schermen ervoor zitten?
- De kleur is bruin... mijn hele interieur is grijs en de auto zilvergrijs... ziet dat er nog wel een beetje uit?
Laguna 3 phase 1 Estate 2.0 DCI 180 GT 4Control

d8nser

Mooi systeem wel, en betaalbaar, 179 euro voor de hele achterkant van mijn estate, dat is minder dan de helft van een folie-job. Twee vragen:
- Kunnen de achterruiten nog open als de schermen ervoor zitten?
Ja, maar optimaal is het niet en heeft mijn inziens oom geen ook geen functie aangezien ze ervoor zitten.
- De kleur is bruin... mijn hele interieur is grijs en de auto zilvergrijs... ziet dat er nog wel een beetje uit?
Het beste is het te vergelijken met een zonnebril. Van buiten zwart - heel diep donker bruin. En van binnen naar buiten bruin. Foto's zal ik hier nog even posten. Mijn laguna is zelfs donkerblauw.

SMF spam blocked by CleanTalk