Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

28 maart, 2023, 12:29

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.913
  • Latest: ruud
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.741
  • Totaal aantal topics: 10.276
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 44
Total: 44

Logo welcome light

Gestart door folmer, 06 januari, 2016, 11:08

Vorige topic - Volgende topic

folmer

Deze vond ik op internet. Voor een paar euro verkrijgbaar bij de standaard Chinese webshops. Ook verkrijgbaar zodat het logo op bijvoorbeeld op de vloermatten binnen wordt geprojecteerd of zelfs op de achterklep.

https://www.youtube.com/watch?v=vON29h7Afgw

ojee66

Heb ik reeds in mijn achterdeuren zitten  :)
Spritmonitor.de" border="0

nikk

Leuk! Heb je ook nog adres van een " standaard Chinese webshop "

folmer

AliExpress heeft ze ook.

ojee66

Die van mij zijn wel kleiner geprojecteerd op de grond dan in het filmpje. Meen een foto in mijn voorstel ergens te hebben geplaatst.

Heb ze bij ali besteld en parallel (solderen is het beste) aangesloten op de deur lampjes.

nikk

Heb je ervaring met Aliexpress Folmer?

folmer

nee, maar hoor er wel goede verhalen over.

ojee66

Je moet alleen geduld hebben, 1 maand wachten kan zo maar zijn.

Lagunainitiale

Ik heb nu al meer dan 40 bestellingen gedaan bij aliexpres en ze zijn allemaal in goede orde geleverd. Je kan betalen per ideal.

Als je ziet staan dat verschepen met chinise post is dan duurt het ongeveer een maand. Staat er Aliexpres standaard shipping is het 2 tot 3 weken.

Overigens doen enveloppen langer over de reis dan pakketjes. Dit kan wel een week verschillen en volgens mij ligt dat aan de douane.

nikk

Bedankt voor de info heren  !! Prettig om eerst wat ervaringen te horen van anderen voordat je zelf wat bij een web aanbieder bestelt.

rene1973

Heb zelf ook goede ervaringen met AliXpress. Moet eerlijk zeggen dat ik de beste deals inderdaad daar vind. Wsl. omdat alles in China spotgoedkoop is.
Soms is het wel even geduld hebben maar als je het direct nodig had, was je naar de dealer/autoshop gereden :)
"The quality of a person's life is in direct proportion to their commitment to excellence, regardless of their chosen field of endeavor." | Eibach Deskundige

Renier

nikk

Renier,

Vindt de gele persoonlijk ook aan de heftige kant. Past wat mij betreft niet helemaal bij het type auto. Mag wat terughoudender.

Mn todo lijst wordt trouwens wel weer langer als ik zoiets als dit voorbij zie komen  :D

SMF spam blocked by CleanTalk