Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

28 maart, 2023, 12:17

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.913
  • Latest: ruud
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.741
  • Totaal aantal topics: 10.276
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 45
Total: 45

Originele interieurmatten gezocht!!!

Gestart door Humblesimon, 11 maart, 2015, 12:25

Vorige topic - Volgende topic

Humblesimon

Hoi allemaal,

Vanwege de aankoop van een Laguna zoek ik originele interieurmatten met "Laguna" opschrift.
Ik heb al een website gevonden maar vindt dat maar een louche boel... Die heet hetecoauto of zoiets...
Hoeveel kosten die matten bij de dealer? Ben niet van plan om er 100 euro voor te betalen, moet ook nog een raammotor repareren en 2 key cards...

Ben benieuwd!
Bij voorbaat dank! (en dat adres van de keycards is betrouwbaar? Lees het hier nogal vaak en zit te twijfelen...)

Groet, Simon
Even if you fall on your face, you're still moving forward.

Victor Kiam

marxander

Volgens mij kosten de matten bij de dealer ergens rond de 40 of 50 euro.

Renier

Ik haal ook altijd gewoon de originele bij de dealer

Humblesimon

Dank jullie wel! Dat is nog goed te doen. Imitatie is ook al snel 50 euro dus dan maar even langs de dealer!!

Victor Kiam

Renier

7711219918, tapijtset Laguna, €61,94 excl => €75,-

Vorig jaar gekocht, Heb het even opgezocht  ;)

Humblesimon

Dank je wel! Ik wil nog wel even afwachten of de dealer de matten niet toevallig gewoon eruit heeft gehaald bij de schoonmaak :D maar zo niet, op naar de dealer!
Ik heb er al zo'n zin in :P Eindelijk een wat grotere auto met cruise control... Maar die Megane was ook super hoor! Eigenlijk gaat het mij best aan het hart om het karretje voor zo'n fooi in te ruilen :( Maar ja, wie mooi wil rijden moet pijn lijden (of zoiets toch?)....

Victor Kiam

Renier

Wat voor Megane had je?
Ik heb op de Laguna ook een Megane ingeruild, een Megane II hatchback.
Nog geen seconde spijt gehad, Laguna is echt op alke vlakken klasse hoger

Douwe86

Wat ik sinds kort doe met de automatten is in plaats van de originele Renault matten (tegenvallende kwaliteit) bij een pasvorm automatten firma matten bestellen. Het voordeel hiervan is dat het niet direct goedkoper is als bij de dealer maar dat je de mogelijkheid hebt om extra matten erbij te bestellen voor weinig. Daarbij bestel ik de bestuurdersmat tegenwoordig met een hakstuk.
Ik bestel dan ook een extra bestuurdersmat, want dat is bij mij eigenlijk de enige mat die iedere keer aan vervanging toe is. Zo is het op de lange termijn wel fors voordeliger.

Bij deze bedrijven kan je ook opdruk/borduursel bestellen maar zij mogen geen automerk of type erop zetten voor zover ik weet.

Humblesimon

Ik rij nu in een Megane II met 1.4 16V in (volgens RDW) RN uitvoering maar alles is RXE uitgevoerd. Ik heb geprobeerd om te achterhalen hoe dat nu in elkaar steekt maar zonder de eerste eigenaar te spreken is dat niet mogelijk. Maar straks dus over naar een 1.8 Laguna op LPG. Ik rij nogal wat kilometers, alleen woon-werk al 1900 per maand. En Douwe, welk bedrijf gebruik je dan? Ik was aan je zoeken maar www.hetecoauto.nl ziet er niet echt vertrouwd uit... Die spel fouten alleen al!

Victor Kiam

Douwe86

https://www.pasvormautomatten.com/ met dit bedrijf heb ik goede ervaringen al meerdere sets besteld.

Humblesimon

Dank! Die gaat in mijn "favorieten" lijstje! Net ook een Parrot CK3100 gekocht, eerst zelf maar eens proberen aan te sluiten en weg te werken. Dan kan mijn Sony met handsfree carkit ook marktplaats op :P

Victor Kiam

Renier

Citaat van: Humblesimon op 12 maart, 2015, 20:53
Ik rij nu in een Megane II met 1.4 16V in (volgens RDW) RN uitvoering maar alles is RXE uitgevoerd.

Aan je avatar foto en uitvoering te lezen heb je nu een Megane I (Megane II was er as vanaf 2003 en is die met dat "kontje")  ;)

Humblesimon

Victor Kiam

Renier

Humblesimon

En de Lag is binnen! Vorige week gehaald, tijdens de eerste rit naar huis een hoop lawaai achter onder de auto weg. Bonken en rammelen! Na wat rondlezen op dit forum met knikkende knieën toch maar de dealer gebeld, ik was bang dat de rubbers het opgegeven hadden.
Op het keuringsrapport stond echter "zwetende schokdemper".... Na bij mij reguliere garagehouder de auto op de brug te hebben gehad 2 dingen gevonden: de schokdemper linksachter was gebroken (!) en rechts was zeker niet fris meer (en is dat doorveren achter bij een Laguna normaal? Hij heeft hulpveren maar achterin is het net of mijn hele familie continu meerrijdt...) dus na overleg krijg(!!!!) ik nieuwe schokdempers. Ook de rammel gevonden, het hitteschild van de uitlaat lag los op de demper en is door mijn eigen garagehouder netjes vastgezet. Maar vol lof over de dealer in Wieringerwerf! Stokman heeft echt goede service verricht en deze week dus (na de laatste nachtdienst) even richting Noord-Holland, lekker anderhalf uur touren in mijn balzaal op wielen (wat een geweldig audiosysteem trouwens, dat Cabasse Auditorium!). En zojuist even mijn profielfoto naar mijn nieuwe liefde gewijzigd :) (Sticker zit al op de achterruit, helemaal bovenaan; www.lagunaclub.nl!). =rij= ;D

Victor Kiam

SMF spam blocked by CleanTalk