Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.519
  • Totaal topics: 10.393
  • Online vandaag: 353
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 1
  • Gasten: 146
  • Totaal: 147
  • McIve72

Deuren over zetten...

Gestart door Getuppa!! - Paseo GT, 01 oktober, 2007, 22:44

Vorige topic - Volgende topic

Getuppa!! - Paseo GT

Hallo techneuten..

Hebben jullie nog tips hoe ik het beste de deuren kan overzetten, zoals sloten en elektriche bediening.
Zeker bij het achterportier kan ik wat tips gebruiken daar evi nu achter ook electrische bedoening heeft en bij de nieuwe deur zit een slinger..
Dus alle tips zijn welkom..

groetjes Marcel

fs1

da's een makkie... alles wijst zichzelf min of meer uit, de ruitenmechaniek van de nieuwe deur gewoon volledig verwijderen, en de oude (elektrische dus) gewoon in de plaats steken... ik dacht dat het handig was om op een bepaald moment als alle bevestigingsbouten van de mechaniek los zijn om de mechaniek te draaien om em uit de deur te krijgen... allemaal vrij makkelijk hoor, dat is het allereerste stukje techniek dat ik ooit gedaan heb aan een eigen auto, een nieuwe deur steken (was in m'n R19, maar dat komt overeen uit)

nog een extra tip, deur verwijderen kan je best alleen, is niet zo moeilijk, maar vergeet het maar om een nieuwe er in te hangen helemaal alleen, daar gaat ge hulp voor nodig hebben...

laatste tip, let op met de deurpanelen te verwijderen, die kunnen nogal eens breken ;-) ik weet wel niet van welk materiaal ze gemaakt zijn in de lag 1

Evi

dank jewel voor die goeie tips, hoop dat ik er wat aan heb, en dat het me allemaal een beetje mee zit :)
groetjes Evi.

Mike

Jullie komen misschien naar de meeting, dan kunnen we het even haarfijn uitleggen. !!

fs1

ja breng die deuren maar mee ;-)

Evi

ja dat zou mooi zijn, maar we hebben donderdag avond een sleutel avond
bij Dibo darts en biljarts in Deventer, en dan hoop ik het voor het weekend klaar te hebben.
Ik zou heel graag komen aankomende zondag, maar ben nog het één en ander aan
het regelen omdat Marcel (mijn vriend) dan jarig is. Is zo lullig voor de visite als er
niemand thuis is. ha ha  ;D

Groetjes Evi.

knotty

kadootje door de brievenbus, koffieautomaat huren, taart en taartmes voor de deur zetten...
klaar, misschien als je het lief vraagt dan willen de buren de radio wel wat harder zetten
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Evi

ja dat zou wel heel makkelijk zijn, kan het een keer uitproberen toch ha ha :D

groetjes Evi.

Mike

Denk dat het niet heel veel moeite is maar wie weet kunnen jullie zondag ff komen.

fs1

hebben jullie zaterdag dan al niet gemeld inclusief bbq?

Evi

nee zaterdag kunnen wij helaas niet, we hebben dan saturday and night fever meeting bij ons in Deventer.
Maar de volgende keer ben ik er wel, oke Groetjes Evi.

Mike

Geen probllem, laat ons wel weten hoe het met de deuren gaat!!

Getuppa!! - Paseo GT

Hallo,

Help!! Wie kan er mij wat tips geven om de deuren er uit te halen van mijn lag,
we zijn er nu momenteel mee bezig, en het wil niet zo lukken. oke ik hoor het graag van jullie
De scharnieren zijn ook een probleem geloof ik.

Groetjes Evi

fs1

hoezo ze willen er niet uit? 1 bout per scharnier, dat zijn grote torxen, als ze helemaal los zijn moet ge er een tikje op geen om ze er helemaal uit te krijgen, den rest nog dat mechanisme dat de deuropening afstand regelt, da's ook met 1 of 2 boutjes los, en dan trekt ge aan de deur of schopt ge er wat tegen van de binnenkant uit

Getuppa!! - Paseo GT

Oke dank jewel fs1, maar nu nog een vraagje:
hoe kun je het beste de sloten overzetten????

Groetjes Evi