Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

03 juli, 2022, 03:06

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.874
  • Latest: hfolkers
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.136
  • Totaal aantal topics: 10.228
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 33
Total: 33

Aansluiten Navinc AUX-interface op CBCD

Gestart door Azecos, 22 maart, 2014, 10:24

Vorige topic - Volgende topic

Azecos

Ik schakel naar de changer via de source button. Dus fm-cd-cdc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

michielj

Net terug van vakantie en de kunnen genieten van de iPhone en iPod over de stereo, heel erg bedankt voor de tip!
Uiteindelijk heeft de dealer het nogmaals in clip aangepast, en nu stond het goed. Dan is de cd-changer ook te selecteren en werkt alles.

Azecos

Blij om te horen dat het werkt, hier ook lekker de hele vakantie spotify aan gehad in de auto, hele gezin blij dus ik ook blij :-)

mvho

Ik heb voor 20 euro een adapter gekocht (China ) en aangesloten op de audio connectoren in de armsteun. Kan nu bluetooth muziek streamen, een micro sd kaart afspelen evenals een usb stick, via de AUX, werkt prima.

Janneman82

Ik schop even een oud topic omhoog omdat er al zoveel topics over zijn, want ik heb een vraag over de genoemde Dension Bluetooth module.
Vanmiddag ga ik mijn "nieuwe" Laguna 3 GT 205 met CD navigatie (CBCD) ophalen en wil ook heel graag via bluetooth Spotify kunnen streamen. Dit werkt neem ik aan toch ook gewoon op een Android toestel?

Ik kom ook dergelijke modules van het merk Yatour tegen: https://www.carinterface.nl/renault

Hebben zij een vergelijkbaar model met dezelfde functies, ik zie door de bomen het bos niet meer namelijk. Yatour is  stukken goedkoper dan Dension en ik blijf een Hollander natuurlijk.  :)

Anders ga ik ook gewoon voor de Dension GBL3RE8.

RichTrip

De CBCD is een lastige klant voor wat betreft de AUX. Alleen een speciale ACB werkt en je moet de AUX ook laten vrijschakelen bij de dealer.
Maar volgens mij werkt de Dension ook wel. De Yatour weet ik zo niet.
Je moet er wel even onderzoek naar doen voordat je er eentje aanschaft.

Janneman82

Bedankt voor je reactie. Ik ga denk ik ook maar voor die van Dension, daarvan weet ik in elk geval dat het werkt voor dit type radio.

Ik moet eerlijk zeggen dat de FM transmitter die ik nu gebruik in de Lag 3 veel beter werkt dan in de Lag 2 waar hij eigenlijk altijd stoorde. Zal liggen aan het feit dat de antenne beter werkt vermoed ik. Je moet alleen het volume erg ver open draaien bij zo'n transmitter.

SMF spam blocked by CleanTalk