Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.602
  • Totaal topics: 10.408
  • Online vandaag: 67
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 39
  • Totaal: 39

teller resetten

Gestart door laguna, 09 maart, 2014, 11:32

Vorige topic - Volgende topic

laguna

Hallo wie weet hoe je de teller reset heeft net kleine beurt gehad maar dat sleuteltje flikkert nog steeds.  m v g laguna

emtee

Via Google kwam ik hier op terecht:

Dit doe je door op de display de stand van het serviceinterval te selecteren (staat nu dus waarschijnlijk ------) en dan de knop op de rechter hendel lang ingedrukt te houden, dus dezelfde knop alswaar je de dagteller mee reset.

Bij ingedrukt houden laat hij dan eerst de werkelijk resterende km tot de volgende beurt zien, bijv. 5143 km.
Houdt je hem nog langer ingedrukt dan staat hij uiteindelijk weer op 20.000 of 30.000 km (al naar gelang je type motor)

Succes ermee!
Captur TCe 143 EDC

Lag-3.0-V6

Of geeft aan de nog resterende km,s......daarna idd t knopje op de tellerbak n aantal sec. indrukken en....klaar.

Heb t kortgeleden gedaan.... !!

laguna

Oke ga ik proberen  bedankt

Lagunainitiale

Aantal seconden is iets in de trant van 20 seconden hoor.

Lag-3.0-V6

??? heb ik t fout gedaan....maar wel goedgegaan!! ;)

laguna

Hallo ben ermee bezig geweest niks geholpen dus de hendel aan de rechte kant dat ronde knopje van de ruitenwisser

Lag-3.0-V6

Neeeeeeeeeeee, met t knopje uiteinde wisserhendel t menuutje onderhoud kiezen, EERST wagen op kontakt vanzelf.....daarna n aantal sec. de zwarte knop op tellerbak indrukken. T staat ook wel beschreven onder huisregel en faq, dan ff de werkplaatsboeken downloaden....ben je de rest v.d. middag zoet!!! ;)

Renier

Citaat van: emtee op 09 maart, 2014, 11:44
Via Google kwam ik hier op terecht:

Hey, da's mijn tekst  ;D !!

emtee

Haha, te laat ;-)

Verstuurd vanaf mijn SmartPhone met Tapatalk
Captur TCe 143 EDC

laguna

Hallo ik ben geen blondje maar het is gelukt bedankt

TommyG

Ook hier even geprobeerd en inderdaad, gelukt O0