Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

28 maart, 2023, 12:28

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.913
  • Latest: ruud
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.741
  • Totaal aantal topics: 10.276
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 44
Total: 44

onderhoud leren bekleding

Gestart door Kees.Laguna, 07 september, 2007, 10:49

Vorige topic - Volgende topic

Kees.Laguna

Mijn leren bekleding reinigde ik altijd met Turtle Wax Leather Cleaner&conditioner.
Nu heb ik laatst mijn bekleding met een vochtige doek en een goede handcreme ingesmeerd met een verbluffend resultaat ziet er echt goed uit ! (super strak en heel zacht)
Je ziet maar wat goed is voor de handen is ook goed voor mijn leren bekleding.

fs1

ik ben benieuwd, kun je een foto plaatsen?

Sfinx

Nu is het net of je in een pot NIVEA stapt? ;D ;) ;D

Het interieur van mijn Lag hadden ze bij aflevering zwaar mishandeld met Glassex. Gelukkig geen vlekken achtergebleven, maar het heeft een week geduurd voor de lucht er uit was.

Kees.Laguna

Valt wel mee hoor nu kan ik tenminste nog eens een poepie laten zonder dat het uren blijft hangen !!

Met Turtle Wax Leather Cleaner&conditioner gaat de bekleding wel meer glimmen dat vind mijn meisie mooier, maar ik vind die zijdematte glans beter dat andere ziet er zo gemaakt uit en is gladder.

Nee ik ga voor zijdemat en zacht leer maakt het wat rustiger dat andere is een beetje kitsch.

Jerry88

Ik gebruik leder onderhoudsspul voor stoelen/banken, werkt perfect, blijft zijdeglans en voelt niet glad aan of zo; stinkt ook niet ;D

walter

ff het stof eraf halen van het topic, moest ook schoongemaakt worden ;D maar de handcreme werkt verdomd goed na een liefdevolle behandeling, ik glij weer lekker over de stoelen heen =hi=

lunimon

iedere paar jaar een post in dit topic.  >:D

Wat ook goed werkt zijn de pampers billendoekjes. Ze verzorgen en verzachten en laten een mooie glans achter op het leer van de stoelen, ook nadat het mishandeld is door kleine kinderen en al hun plak eten en drinken.

klaas

Ik gebruik deze altijd. Bevalt me super goed.

Laguna 2 3.0 V6 ph 1.5 initiale
Fiat Scudo multijet 130 2012

trend

Ik heb deels leer/alcantara. Doen jullie nog iets van onderhoud aan het alcantara?

Groet, Bart

SMF spam blocked by CleanTalk