Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

28 maart, 2023, 12:53

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.913
  • Latest: ruud
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.741
  • Totaal aantal topics: 10.276
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 42
Total: 42

Iemand ervaring met houtinleg setjes van incardesign.nl?

Gestart door nielsjoh, 03 juli, 2013, 09:47

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Paul

Ja, op de initiale, weet alleen niet of het een optie was, want ze hebben het niet allemaal.

Viper

hier in belgie had ik er nog geen enkele gezien.

Maar, waarom dan niet gewoon wrappen ??

nielsjoh

Ga eens kijken voor houtinleg look met wrappen, en dan gewoon laten doen door een bedrijf die het 100% goed doen.

@Paul, ik vind die initiale kappen niet echt mooi eigenlijk.
Laguna 1.6 16v Expression 90-LR-TZ

Facebook: https://www.facebook.com/niels.haegens

timmers

Ik had het in een Lancia Thema (wat ik toen dacht ?  vraag het me niet ;) )

Echt hout , zat er orgineel in , maar ook een Italiaans design , dan pas het er wel bij .

Ik denk dat het in een Laguna de plank mis slaat , omdat het dashboard er niet in mee gaat qua design .

Mja dat is mijn mening , simpel weg doe wat je mooi lijkt

Mvg Bas

Paul

timmers

Hij was mooi en snel en lux , maar die 2 liter van mij heb ik nooit mooi stationair gekregen

Ik heb er een ongeluk mee gehad , ik reed links op de A 16 haalde eeen vrachtwaggel in daarachter reed een vito bus die naar links kwam , en raakte mij rechts voor op het wiel , en ben als een tol gaa draaien , uiteindelijk in de berm een meter diep in de gras geploegt tot stil stand , door zijn uitmuntende weg ligging , laag voor hoog achter , is hij niet over de kop gegaan , ik had niets , auto afgeschreven , van het verzekerings geld een Renauld 25 2.2 gekocht :)

En geloof me , de lancia was echt een sleutel auto , nooit was het goed ....

Boondock Saint

Met watertransferdruk maak je ook heel goeie resultaten in ieder geval beter als met deze stickers ;)

https://h2ofoliedip.nl/

Eric

Das gaaf hé...

Mijn zwager is laatst op een kennismakingscursus geweest hiervoor.
Ik denk dat ik eens een setje ga bestellen op mydipkit.com. Voor 199 dollar heb je al een uitgebreide set.
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D

SMF spam blocked by CleanTalk