Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

28 maart, 2023, 12:45

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.913
  • Latest: ruud
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.741
  • Totaal aantal topics: 10.276
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 40
Total: 40

Dashmount smartphone

Gestart door Lode, 26 februari, 2013, 10:34

Vorige topic - Volgende topic

Lode

Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een goede manier om mijn Samsung Galaxy SII mee te nemen in de Laguna.
Momenteel leg ik hem meestal in het deurbakje of in de armsteun, maar dat is maar behelpen, zeker als ik iets met de telefoon wil doen.

Ik zoek dus iets om hem te bevestigen waarbij ik hem tegelijk kan opladen via de 12v stekker.
Alleen ben ik daar een beetje moeilijk in.  ???

Ik wil niets met een zuignap op het raam en ook niets waarbij ik gaten moet maken in het dashboard.
Heb het internet al wat afgespeurd, maar vind voorlopig niet wat ik wil.
Iemand een oplossing?

Toevallig iemand van de leden die ook zo'n Samsung SII (of S duos of gelijkwaardig) heeft en die al wel zo'n handig ding gevonden heeft?
Laat maar weten, liefst met foto  =klik= of draadje naar de pagina op www.

Alvast bedankt.

Lode
Lode

marxander

Heb je ook al gezocht op brodit houders.

verstuurd vanaf mijn hangplek.

Lode

Marxander,

die was ik al eens tegengekomen ja, maar voorlopig zie ik ze alleen voor een dashboard zonder navi.
Ik kan uit het plaatje niet goed opmaken of het ook bruikbaar is op een dashboard met navi. Bovendien zit de houder wel erg hoog.
Als je de oplader wil aansluiten is nog maar de vraag of de draad lang genoeg is en of hij niet in de weg zit.
Zoals ik al zei, ik ben daar een beetje moeilijk in, maar zeker bedankt voor de snelle reactie.
Toch een geweldig forum dit  ;D ;D

Lode
Lode

marxander

https://www.broditcenter.nl/brodit/0.html?gclid=CMHsqefp07UCFYdb3godLxwA9g

Kan je je telefoon invoeren en je auto merk en bouwjaar en dan geeft hij wel een juiste houder.

Lode

@marxander

das de site die ik al gezien had, maar als je laguna III ingeeft (vanaf bouwjaar 2008 dus), dan krijg je enkel plaatjes van de dashmount op een dash zonder navigatiescherm.
Ik kan zo op zicht niet oordelen of het ook zal passen op een dash met.
Snap je?

Lode
Lode

marxander

Volgens mij op die plek die ze aangeven maakt het niet uit met of zonder navi want die vorm van dashboard is toch het zelfde als je begrijpt wat ik bedoel.

Sharif

Interessant topic.
Heb zelf ook een Galaxy SII. En een Laguna II.

Maar die steuntjes die ze verkopen, hoe moet ik daar de telefoon op bevestigen?

Lode

Ik denk dat ik het begrijp   ;D , denk ik.
Lode

Lode

@Sharif

je hebt een steun + houder nodig.
Ik vermoed dat het op de één of andere manier in elkaar klikt of magnetisch?
Marxander weet dat wel denk ik?

@Marxander

is deze bruikbaar denk je? https://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=11254.0

Lode
Lode

marxander

Klopt inderdaad je hebt een passieve  en actieve houder actieve houder is met aansluiting 12 volt en passieve is zonder aansluiting 12 volt.
Dan moet je daarbij nog een houder hebben die dan in je auto gaat passen.
Dus stel voor je hebt een hele set gekocht voor een BMW en je zal daarna overstappen naar een renault laguna dan hoef je alleen de autohouder nieuw aan te schaffen en kan je de houder voor de telefoon weer gebruiken.

Kijk deze maar eens na en staan ook nog andere plaatjes bij hoe het werkt.
Deze is van een galaxy SII en is compleet houder en proclip die in je auto komt.

https://www.pdashop.nl/product/135362/category-190613-brodit/brodit-active-holder-samsung-galaxy-s-ii-proclip.html#product_11210

Lode

Lode

Viper

renault had dit vroeger in zijn accessoirelijst staan.

Ik weet niet meer of ze die nu nog hebben maar renault gebruikte toen ook brodit als leverancier.

is deze dan niks ??

Viper

lol, duster heeft een veel mooiere dashmount dan die hoor :P

DylanRR

Dat ding heb ik ook.
Werkt wel goed, maar als je je dashboard schoonmaakt met Meguiars, of een ander middel met vet, werken die plakkertjes niet meer.

SMF spam blocked by CleanTalk