Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

10 augustus, 2022, 20:51

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.881
  • Latest: Ben B
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.193
  • Totaal aantal topics: 10.239
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 1
Guests: 39
Total: 40

Suf: clipje van af-fabriek zonnescherm ontbreekt

Gestart door Jurgen, 04 november, 2021, 09:53

Vorige topic - Volgende topic

Jurgen

Beste Forumleden,

Na aanschaf van mijn derde Renault Laguna 3 alweer wil ik jullie hulp vragen bij onderstaand probleem. De auto heeft  af-fabriek zonneschermpjes op de achterbank. Deze zijn geintegreerd in de deurlijsten. Om het zonnescherm, dat van beneden naar boven loopt, vast te zetten zitten er in de deurlijst 2 plastic haakjes. Ik mis 1 van deze haakjes (en weet vanuit mijn vorige Laguna dat deze nogal gemakkelijk losschieten, zeker als er kleine kinderhandjes bij betrokken zijn). Vol goede moed naar de Renault dealer om een los haakje te bestellen, maar deze blijken niet los te bestellen, alleen bij een complete lijst (a 140 euro in de BTW) zitten deze haakjes er bij. Kortom, weet iemand een mooie oplossing om dit haakjesprobleem op te lossen? Nb. Op internet lijken deze haakjes ook niet los bestelbaar en op de sloop zijn deze ook niet te vinden vooralsnog........

Alvast bedankt voor het meedenken! Jurgen

ojee66

Van de lag2.  € 11,69 | Renault Gordijn Klipsi Megane 2 3 Fluence Laguna 2 Scenic 3 Achter Deur Side Holder 8200163859 1 Stuks Links Of rechts
https://a.aliexpress.com/_vPhhDq

Van de lag3 nog niet gevonden.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Spritmonitor.de" border="0

Stadium III

Als je een haakje hebt 3D laten printen een optie
EX : 1.8 8v RT 1997
EX : 1.8 16v Privilege aut 4 2002
EX  : Clio 3 initiale 2.0 2008
NU : 2.0 T Dynamique aut 6  2009

Chrisgroot

964050557r is het losse onderdeel nummer.
Je moet even over de grens zoeken, dan vind je ze wel zoals hier:
Original Teile

Jurgen

Yes! Artikelnummer 964050557R is inderdaad het gezochte onderdeel. Toch vreemd dat de lokale Renault garage niet veel verder kwam dan 'dan zal er een nieuw deurpaneel besteld moeten worden' ;), dank voor de tip, artikel is ondertussen uit Frankrijk opgestuurd en erin geklikt (overigens via wagen-shop.com)

SMF spam blocked by CleanTalk