Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

28 maart, 2023, 12:47

Login with username, password and session length

Recent

leden
  • Totaal aantal leden: 1.913
  • Latest: ruud
Stats
  • Totaal aantal berichten: 193.741
  • Totaal aantal topics: 10.276
  • Online Today: 56
  • Online Ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 0
Guests: 40
Total: 40

Claxon bij het opslot gaan laguna

Gestart door jordi0546, 24 augustus, 2019, 15:48

Vorige topic - Volgende topic

jordi0546

Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van een laguna stationwagen uit 2013, het gaat om de versie 2.0 16V zonder turbo (140PK).

Iets waar ik mij vreselijk aan begin te storen in de toeter die afgaat wanneer de auto op slot gaat, het is een kortstondige 'toet'.
Zelf heb ik al even op internet gezocht en er zijn een aantal mensen die reageren dat je het uit kunt zetten in het menu van je auto (tussen de toerenteller en km/h teller).
Dit is bij mij helaas niet het geval.

Is het bij iemand van jullie bekend of je deze uit kunt zetten ?

Groeten,

Jordi

folmer

Bij de Lag 2 kan dit alleen met een Clip, ik vermoed dat dit bij een Lag 3 ook zo is.
Je zal dus iemand moeten vinden met een Clip, of naar de dealer moeten gaan.

Renier

klopt, kan alleen via dealer of iemand met clip

gram

Citaat van: jordi0546 op 24 augustus, 2019, 15:48
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van een laguna stationwagen uit 2013, het gaat om de versie 2.0 16V zonder turbo (140PK).

Iets waar ik mij vreselijk aan begin te storen in de toeter die afgaat wanneer de auto op slot gaat, het is een kortstondige 'toet'.
Zelf heb ik al even op internet gezocht en er zijn een aantal mensen die reageren dat je het uit kunt zetten in het menu van je auto (tussen de toerenteller en km/h teller).
Dit is bij mij helaas niet het geval.

Is het bij iemand van jullie bekend of je deze uit kunt zetten ?

Groeten,

Jordi

Hallo Jordi beetje late reactie maar misschien heb je er wat aan.
Ik had dit ook als irritant ervaren en als ik 's avnods thuis komt toetert hij de hele straat wakker bij afsluiten.
Dit is eenvoudig op te lossen door op de knop van de deurhendel aan de buitenkant te drukken.
Op de handgreep aan de buitenkant zit een knop als je  deze 1x indrukt sluit de auto af en bij 2x indrukken sluiten ook de ramen en het panoramadak.

Succes!
Groet,

Remco

Lars

Ooooo das wel n mooie, dit ga ik ff testen!

Bedankt!

Beelen12

Na grote beurt bij dealer, kan mijn Laguna 3.0 10 jaren oud mijn iPhone 11 Pro niet meer detecteren, althans niet Meerten zien in het navigatie scherm. Opnieuw installeren via TeL lukt niet, blijft steeds hangen op annuleren en dit woord aanklikken lukt niet meer. Resetten door de accu los te koppelen bracht ook geen oplossing. Wie kan mij helpen, want motorisch is deze auto nog steeds prima. Dus een Bluetooth probleem??

DonvanVliet

Verkeerd topic en stel jezelf eerst even voor

Beelen12

Wat willen jullie nog meer van mij weten=

DonvanVliet

https://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?board=23.0

Voorstellen als je op de link klikt en daarna je vraag nog eens stellen in een nieuw topic, anders wordt het een zooitje.

SMF spam blocked by CleanTalk