Auteur Topic: onze huisregels  (gelezen 1297 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline laguna club team

  • Chrome member
  • *
  • Berichten: 61
  • https://www.Lagunaclub.nl/
onze huisregels
« Gepost op: 31 januari, 2011, 12:45:13 »
Het forum is onderverdeeld in verschillende categorieën. Het is de bedoeling dat berichten in de juiste categorie geplaatst worden. Berichten die verkeerd zijn gepost zullen worden verplaatst of verwijderd. Evenals dubbele posts zullen worden verwijderd.

Bij twijfel over de categorie dient men de meest logische van de diverse categorieën te kiezen en niet het bericht in meerdere categorieën te plaatsen. Dubbele berichten zullen worden verwijderd.

Hou het netjes!
Laat iedereen in zijn of haar waarde, we zijn allemaal anders, accepteer dat!  Berichten die niet terzake doen, dan wel discriminerend, beledigend, seksistisch of onfatsoenlijk van aard zijn, worden verwijderd. Hou de eer aan jezelf op het moment dat jij vindt dat je beledigd wordt, meld dit bij de moderators indien je vindt dat dit het geval is.

Reclame/adverteren voor sites en reclame die niets met de club te maken heeft mag alleen in overleg met de moderators.

- Reclame voor meetings en evenementen is toegestaan mits overlegt met een van de moderators die het opneemt met de Administrators.
- Reclame naar je eigen site mag, maar met mate! Dit houdt dus niet in dat er zomaar voor andere clubs reclame geplaatst mag worden op het forum. Als je een persoonlijke site hebt met foto's en wat verslagen over evenementen is dit geen probleem.
- Ook het versturen van Persoonlijke Berichten (PB) met daarin reclame voor een andere club dan de Lagunaclub.nl is niet toegestaan.
- Mochten er forum leden benaderd worden d.m.v. een pb met daarin reclame voor een andere club dient dit ook gemeld te worden aan de moderators. Zij zullen dan verder de zaak afhandelen op een correcte manier.
-niet geoorloofde advertenties/reclame zullen per direct verwijderd worden, of in rekening worden gebracht. (à € 50,- per advertentie)
-marktplaats spottings, waarin het eigen bedrijf wordt geadverteerd, zijn ongeoorloofde advertenties.

De moderators mogen zonder waarschuwing vooraf berichten aanpassen, verplaatsen of verwijderen. Ben je het niet eens met wat een moderator heeft gedaan, praat er verder niet over in het onderwerp wat gewijzigd of verwijderd is, stuur de desbetreffende moderator en/of de beheerder een pb'tje of mailtje, of je kunt het onderwerp: Vragen en opmerkingen mbt het forum hiervoor gebruiken.

Speel niet de Wannabe-Mod!
Denk je dat iemand zich niet aan de regels houdt, reageer dan gewoon niet. Post iemand bijvoorbeeld iets in het verkeerde forum, ga dan niet alleen maar verbeteren, maar laat de Mods gewoon zelf hun werk doen. Zoals eerder vermeld, de Mods zien alles! Dit voorkomt onnodig veel opmerkingen en het off-topic gaan. Of meld het bij de moderators via het vragen opmerkingen over het forum of via pb/mail.

Een of meerdere foto's plaatsen in een bericht mag, maar de betreffende foto's mogen een maximale breedte/hoogte hebben van 800 pixels. Foto's die hier niet aan voldoen, worden automatisch geresized, foto's met racistische en/of pornografische inhoud worden verwijderd. Een link plaatsen naar een grotere foto is uiteraard wel toegestaan.

Avatars mogen een maximale afmeting van 120x120 pixels hebben.

____________________________________________________________

Ban procedure!

Wanneer je je niet aan de regels houd kan je een waarschuwing verwachten. Bij 3 waarschuwingen, is je spaarkaart vol en wordt deze automatisch verzilverd in een ban*! Wanneer je overtreding erg zwaar is (bijv. racisme), kan je zelfs direct geband worden.

*Wat is een ban dan?
Wanneer je geband wordt van het forum, kun je er geen berichten meer lezen en plaatsen. Het is dan niet de bedoeling dat je onder een andere gebruikersnaam verder gaat. Je bent gewoon te ver gegaan en je bent hier (voorlopig) niet meer welkom, pech voor je (in sommige gevallen zal je voor bepaalde tijd geband worden). Een ban krijg je niet spontaan, maar alleen als je de regels overtreedt. Als je jezelf dus gedraagt, zul je nooit geband worden.

Wat kunnen die Moderators?

Ze kunnen berichten wijzigen.
Ze kunnen berichten naar een ander forum verplaatsen, wanneer het daar beter past.
Ze kunnen topics sluiten om te voorkomen dat mensen er nog in kunnen posten.
Ze kunnen gebruikersgegevens van andere wijzigen.
Ze kunnen gebruikers waarschuwingen geven!
De Beheerder kan ook nog gebruikers bannen! (Altijd overleg met de andere Mods)

Welke Mods mogen wat waar doen?
De beheerders (admins) van het forum hebben zoals de naam al zegt het beheer over het hele forum in handen, ook over de Mods! Dat houdt dus in dat hij/zij toegang heeft tot alles. Mods kunnen alles met je berichten doen in het forum waar ze voor aangesteld zijn.

Mocht het zo zijn dat je het met een beslissing van de moderators niet eens bent, laat het weten d.m.v. het daarvoor bestemde onderwerp, of via een pb?tje naar de beheerder.

Bij het bestuur kan je terecht voor vragen over deze huisregels op het e-mail adres bestuur@lagunaclub.nl


Aanvullingen of wijzigingen voorbehouden.

Bedankt voor de medewerking.

Offline laguna club team

  • Chrome member
  • *
  • Berichten: 61
  • https://www.Lagunaclub.nl/
Re: onze huisregels
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari, 2011, 12:47:51 »
*De Laguna Club is niet verantwoordelijk voor teksten en/of afbeeldingen geplaatst door bezoekers op de clubsite;

*De Laguna Club is niet verantwoordelijk voor teksten en/of afbeeldingen op de internetsite https://www.lagunaclub.nl;

*Het beheer van de internetsite https://www.lagunaclub.nl valt onder het bestuur van de Laguna Club
   
*De Laguna Club  is op geen enkele manier verantwoordelijk voor schade aan eigendommen van clubleden of derden voor, tijdens en na een door de Laguna Club georganiseerd bijeenkomst;

*Het roekeloos rijden door leden van de Laguna Club wordt niet getolereerd en kan leiden tot een schorsing dan wel verwijdering uit het clubbestand. Dit te beoordelen door het bestuur.