Auteur Topic: Onderdelen Renault Laguna uit 2002  (gelezen 321 keer)

Offline Ivo

• Tin member
  • http://www.Lagunaclub.nl/
Onderdelen Renault Laguna uit 2002
« Gepost op: december 31, 2018, 14:58:20 pm »
Inmiddels heb ik me Laguna aardig gedemonteerd ik bied het volgende aan:  Koplampen voor links en rechts
                                                                                                                Gril
                                                                                                                Verstralers links en rechts
                                                                                                                Remklauwen voor links en rechts
                                                                                                                Achterlichten links en rechts
                                                                                                                Deurpanelen compleet
                                                                                                                binnenverlichting
                                                                                                                binnenspiegel met verlichting
                                                                                                                buitenspiegels links en rechts elektrisch
                                                                                                                dubbele toon claxon
                                                                                                                koplampsproeiers links en rechts
                                                                                                                Start/stop knop
                                                                                                                Aandrijfassen links en rechts
                                                                                                                Dynamo
                                                                                                                Startmotor
                                                                                                                Aircopomp
                                                                                                                Raammechanisme links voor
                                                                                                                Raammechanisme achter links en rechts
                                                                                                                Banden 225 45 17 op aluminiu velg en 1 reservewiel opstalen velg profiel nog heel goed van alle vijf de
                                                                                                                banden.
                                                                                                                Versnellingsbak bakcode 5008   

Verder zijn alle deuren nog gaaf en de carresorie is ook nog goed ,dus voor verder vragen kan je altijd even bellen.

Groeten Ivo Bouckaert 0641047587

Offline WHF

• Aluminium member
  • *
  • Geslacht: Man
Re: Onderdelen Renault Laguna uit 2002
« Reactie #1 Gepost op: januari 08, 2019, 09:30:36 am »
Goedemorgen,

Wat vraag je voor de rechter buitenspiegel? Heb eigenlijk alleen de temperatuursensor nodig (die is bij mij kapot)

Bedankt voor je reactie.

Gr Wouter

Offline corvette

• Aluminium member
  • *
« Reactie #2 Gepost op: januari 14, 2019, 10:04:23 am »
Staat er (nog) niet bij maar ik heb een remklauw achter (rechts) nodig. ;)

Offline Suzanne1920

• Aluminium member
  • *
« Reactie #3 Gepost op: februari 11, 2019, 16:09:18 pm »
Hoi Ivo,

Wat voor kleur auto is het en is het een station?

Offline ReneGrr

• Aluminium member
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: februari 18, 2019, 17:19:07 pm »
Ik ben op zoek naar de achterveren van een Grand Tour... wat is dit voor versie Laguna 2 die jij hebt en passen jou veren op de miijne?