Auteur Topic: Moeite waard?  (gelezen 813 keer)

Offline mahjsa

• Aluminium member
  • *
Moeite waard?
« Gepost op: 21 december, 2018, 13:14:32 »
Hallo allemaal, ik heb een Lag2 Grandtour uit 2004 (volgens mij Privilege of zoiets) waar ik nu een beurtje en APK laat doen. Echter staat de teller inmiddels op ruim 350 k en is eigenlijk de distributie en koppeling aan de beurt. Dat wordt toch weer een kostenpostje van zo'n 1500 euri. Nu vraag ik me af of het de moeite waard is. De auto is mechanisch verder in orde, maar ziet er niet echt tiptop uit. (kleine krasjes op lak, wat slijtage aan bekleding, etc.)
Ik ben nu dus echt aan het twijfelen of ik dit grote onderhoud wel moet doen of toch maar uitkijken naar een tweedehandsje voor ongeveer de prijs van de reparaties.

Als er iemand advies kan geven of ervaringen heeft hoor ik het graag. Je mag wat mij betreft ook een bod doen op de auto.

Offline Stadium III

• Quartz member
  • Geslacht: Man
    • www.marantzforum.nl
Re: Moeite waard?
« Reactie #1 Gepost op: 21 december, 2018, 15:22:12 »
Ruil deze in op een jongere Laguna  ;D
EX : 1.8 8v RT 1997
NU : 1.8 16v Privilege aut 4 2002

Offline Guus

• Bronze member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 21 december, 2018, 18:28:19 »
Wat voor een motor?

Offline RichTrip

• Bronze member
  • **
  • Moderator Renaultforum.nl
« Reactie #3 Gepost op: 21 december, 2018, 19:44:29 »
De waarde van de auto nadert het nulpunt. Ik zou het geld voor die uitgaven lekker bewaren en doorrijden totdat de koppeling het begeeft of de riem knapt..... Maar wellicht gaat het met beide nog lang goed.

Offline Provocatione

• Quartz member
« Reactie #4 Gepost op: 22 december, 2018, 22:16:43 »
De waarde van de auto nadert het nulpunt. Ik zou het geld voor die uitgaven lekker bewaren en doorrijden totdat de koppeling het begeeft of de riem knapt..... Maar wellicht gaat het met beide nog lang goed.
X2