Auteur Topic: 120 Jaar Renault  (gelezen 3469 keer)

Offline laguna club team

• Administrator
  • Chrome member
  • http://www.Lagunaclub.nl/
120 Jaar Renault
« Gepost op: januari 06, 2018, 12:45:05 pm »
Dit kregen we via mail,
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanuit het Autotron willen we graag ruimte ter beschikking stellen. Voor een goede presentatie van het merk Renault willen we het Eventron ter beschikking stellen, welke een afmeting heeft van bijna 3.500m2. Ik kan me voorstellen dat we er een museum presentatie van zouden kunnen maken waar alle Renault modellen te zien zouden zijn, van het eerste model uit 1898 tot en met de Symbioz. Uiteraard hebben de oldtimers duidelijk de overhand tijdens deze oldtimerbeurs. Denk aan een presentatie van diverse kleinere pleintjes om de bezoeker te enthousiasmeren voor het alom bekende merk van Louis Renault. Middels tekstborden zou de historie tentoon gesteld kunnen worden.

Om het ook voor clubs interessant te maken, willen we aan de rand van de presentatie ruimte vrij laten voor club presentaties, waar eventueel club artikelen aangeboden kunnen worden. De auto’s staan niet direct bij de clubstand, maar vormen samen met auto’s van andere Renault Clubs een algehele presentatie. Voor elke wagen die beschikbaar wordt gesteld zouden we ook twee toegangskaarten tot de beurs ter beschikking willen stellen. Op die manier kan de eigenaar niet alleen haar trots in de gaten houden, maar ook genieten van al het andere moois wat onze beurs te bieden heeft.

Zou dit interessant zijn voor u als club? Neem dan graag contact met mij op, zodat we op korte termijn samen kunnen komen om dit idee verder uit te werken.

Tevens maak ik graag van deze gelegenheid gebruik om u en al uw leden zeer fijne dagen te wensen en alvast een fantastisch 2018!

Met vriendelijke groet,

Mark Albada Jelgersma

Projectmanager Automotive & Classic Cars
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------