Laguna Club

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Maart 26, 2017, 21:49:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Laguna 3 2.0 DCI Initiale aankoopadvies  (gelezen 965 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Wilmario
Tin member

« Gepost op: December 05, 2016, 17:59:03 »

Beste forummers,

Leuk om kennis te maken, voor nu ben ik nog gast, maar de kans is groot dat ik binnen korte tijd fotootjes van een nieuwe Laguna op dit forum zet.

Ik heb op dit moment een Ford Mondeo benzine auto en omdat ik veel rijd, was ik gaan kijken naar een diesel.
Hoewel ik niet direct aan een Laguna dacht, werd ik hier op een ander forum op geattendeerd na een Alfa 159 en een BMW 318 te hebben geprobeerd, kwam ik uit bij een Renault Laguna Initiale uitvoering uit 2011 met de 173 pk sterke DCI motor (met automaat). Dit reed allemaal zo soepel en de auto zit zo vol met luxe, dat ik hem waarschijnlijk ga kopen. Ik heb eigenlijk nog maar 1 vraag.

De auto heeft op dit moment +-155.000 kilometer op de teller staan. Zijn er zaken waar ik extra op moet letten die in de komende tijd eventueel aan vervanging toe zijn? De auto is verder volledig dealeronderhouden en van de eerste eigenaar, dus dat voelt wel goed, op een paar lichte krassen na ziet hij er ook perfect uit, maar ik heb helaas geen verstand van het technische.

Ik hoor graag jullie advies en ik hoop binnenkort in de Laguna vreugde te mogen delen!

Wilmario
Paul
Gold member

Geslacht: Man

Estate GT dCi 180 4-control

Re:
« Antwoord #1 Gepost op: December 05, 2016, 18:11:45 »

Goede keuze.

Nadeel van die km stand is daar je nog 45000km rustigaan moet doen. Dan pas is hij ingereden......

Even zonder gekheid.
Ik zou de olie van de automaat laten vervangen. En controleren of de airco goed koelt, maar dat is een beetje lastig met dit weer.

Voor de rest weinig bijzonderheden.

Lag-3.0-V6
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: December 05, 2016, 22:20:25 »

helemaal mee eens
Ga je zojuist gekregen bril van sinterklaas maar snel uitpakken en lees de diverse reviews her en der maar eens. Zul je zien dat het n zwaar ondergewaardeerde wagen is......komt overal prima uit de bus... Thumbup
Suc6 met kiezen!!
Lag-3.0-V6
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: December 06, 2016, 09:12:02 »

De grijze bij VKV??  Wink  Mooie wagen hoor.....
« Laatste verandering: December 06, 2016, 11:19:16 door Lag-3.0-V6 » Gelogd
Wilmario
Tin member

« Antwoord #4 Gepost op: December 13, 2016, 00:48:27 »

Bedankt voor jullie advies! Klopt dat was die van VKV. Hij is gekocht en binnen nu en twee weken staat hij voor de deur:)
ThomasdCi
Aluminium member
*

Geslacht: Man

« Antwoord #5 Gepost op: December 13, 2016, 01:04:04 »

Gefeliciteerd met de aankoop! Nog even wachten en dan lekker cruisen  Cool

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Renault Grand Espace 2.0dCi Dynamique ph2.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: