Auteur Topic: storing lampje electrische storing  (gelezen 966 keer)

Offline peterh60

• Aluminium member
  • *
storing lampje electrische storing
« Gepost op: augustus 24, 2016, 20:56:50 pm »
Dag alle, ik heb een Lagauna grandtour 2001,  sinds enkele maanden gaat regelmatig het indicatielampje van elektrische storing branden en gaat de motor stotteren en moeizaam optrekken.. Eerste garage zei dat de gasklep stuk was, dus gereviseerde er op. Maand gereden, weer lampje branden, volgende garage, zou software probleem zijn en heeft foutmeldingen verwijderd, update gedaan? En grote beurt. Wederom ruim een maand gereden en weer fout melding door indicatie lampje. Huidige garage zou de interne computer willen vervangen ( 1000,- euro +++ is auto niet waard meer. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn. Vind het zo vreemd dat ie tussendoor steeds weken goed rijdt. alvast bedank voor reacties. gr. Peter

Online ojee66

• Crystal member
  • Geslacht: Man
    • Streaming Radio
Re:
« Reactie #1 Gepost op: augustus 24, 2016, 22:23:48 pm »
Verdenk eerder een sensor.  Welke? Uitlezen.  Omdat fout gereset wordt kan het zijn dat het systeem een tijdje zelflerend is en dan pas in storing schiet.  Diesel of benzine? Lag1 of lag2

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Spritmonitor.de" border="0

Offline peterh60

• Aluminium member
  • *
Re:storing lampje electrische storing
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2016, 10:26:04 am »
het is een benzine type 11    is al diverse malen uitgelezen maar omdat de storing zich op dat moment niet voor doet heb ik de idee dat de garage maar iets probeert. en dat kost een hoop geld. probleem is dat de melding zich steeds voor doet in het weekend ( ik rij niet zoveel i.v.m. ziekte)  en dan niet direct dor kan naar een garage ( die zijn dicht). en als ik op maandag weer probeer is de melding eer weg.