Auteur Topic: Prijzen en uitvoeringen Talisman  (gelezen 6981 keer)

Offline larsdijkstra

• Quartz member
  • Geslacht: Man
Prijzen en uitvoeringen Talisman
« Gepost op: oktober 29, 2015, 16:52:45 pm »
http://www.autoweek.nl/nieuws/34871/alle-prijzen-renault-talisman-sedan-estate

wel iets duurder dan de Laguna was, maar is ook weer meer auto denk ik

Offline pagi

• Bronze member
  • **
Re:Prijzen en uitvoeringen Talisman
« Reactie #1 Gepost op: december 05, 2015, 23:48:37 pm »
Dit is een serieuze optie......................over  4 jaar als die weer een beetje bereikbaar word  ;D
Verstuurd vanaf mijn Motorola Micro T-A-C Classic

Lag-3.0-V6

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2016, 19:20:08 pm »
 :D, heb m in levende lijve gezien bij n klant van ons. In Frankrijk. Vrouwlief wilde deze, hadden n DS5.....Citroen dus. Maar goed, heb m uitgebreid kunnen zien en idd, t is n heel gevaarte maar.....vrdmme de echte klasse ontbreekt. Ik persoonlijk hou van chroom, duidelijk aanwezig maar zorg dan ook.......dat t in "lijn" ligt. Bijv chroomstrippen portieren.

Eigenaar klaagde ook over t comfort. Schijnt in te stellen te zijn maar t echte.........lekkere bestaat niet meer??? Man was rond de 50......dacht de wagen pas te kennen als ie t graf inging. Ingewikkeld en dus...Maw, weer n goede voor de schadeafdelingen. Hij zou zo weer voor de DS gaan.....Ik zowiezo, n ander verhaal.... ;)

Mooie....ehhh echt mooie wagen, ingewikkeld dus, afwerking....zonde en de motorisering.....paar centen erbij, neem ik n heerlijke 6 pitter. Maar.......n mooie verschijning....afgezien van t scherm in t dashboard die echt verder mooi, ehhhh, oh zo mooi is...Ze missen de boot.......dus weer. Maar die achterlichten.......Kei, kei, kei gaaf maar......zie je niet als je dr in zit... !!

Offline larsdijkstra

• Quartz member
« Reactie #3 Gepost op: januari 30, 2016, 09:16:20 am »
Welcome to the new world  ;). Wat je met "in lijn" bedoeld weet ik niet. Alle Talismannen die ik gezien heb waren subliem afgewerkt, ook de chroom lijnen bij de portieren: perfect doorlopend, niks scheef.
Renaults zijn al jaaaaren strakker geveerd, maar iemand rond de 50 heeft inderdaad nog anders meegemaakt.
En over de 6 pitter,die tijd hebben we nu wel gehad he  ;) het is 2016.
Waarmee missen ze de boot dan?  En dat je achterlichten niet ziet als je erin zit, ja dat is toch bij elke auto toch? Moet je ze dan maar lelijk maken?
« Laatst bewerkt op: februari 02, 2016, 23:13:19 pm door laguna club team »

Lag-3.0-V6

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 30, 2016, 09:38:54 am »
Hmmm, ieder zn smaak, verder constateer ik alleen maar gezien te hebben en..........toevallig..........net n rijimpressie gekocht/gelezen en.....schrijven wat rijden betreft t zelfde.......Maar goed, over smaak he?? ;D

Snap de redenatie van t gehad hebben van 6 pitters niet......Vele topmerken hebben ze wel degelijk, maakt mij niet uit, t zou n mooie toevoeging zijn in de Talis..... ;) Maand geleden n motorfietsgeval gekocht met n 6 pitter en.....t loopt 1000x fijner.

K ben absoluut met je eens dat de 4en ZEKER, zo niet beter presteren/schoner zijn dan mn 6...De techniek slaapt duidelijk niet hoor...

Maar de station, daar ben ik op zich wel benieuwd naar, heb je daar......toevallig.......n plaatje van???
Mn Lag2 zal ooit n keer in de vervanging moeten.... :'( :'( :'( :'(  =thnx= man!!

Offline Raymond32

• Bronze member
  • **
  • Laguna II phII 1.9 DCI 130 pk Tech-Line 2007
« Reactie #5 Gepost op: januari 30, 2016, 09:49:11 am »
Goedemorgen !

Als je op de link klikt in de bovenste post dan opent Autoweek, even in de foto een aantal keer klikken en dan zie je een in mijn ogen bloedmooie estate  ;D

Lag-3.0-V6

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: januari 30, 2016, 10:03:05 am »
 :D :D, k zal invervolg s beter uit mn doppen kijken, bedankt.

Kijk.........dan vergeef je hem n hoop, echt mooi hoor!! Zeker die kleur...Maar k blijf mekkeren over die v6.... =sorry=

Lag-3.0-V6

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: september 03, 2016, 22:29:32 pm »
Maarrrr. De kans gehad deze goed te bekijken en t spijt mij maar......de afwerking is.....zoals eerder gemekkerd...niet aanvaardbaar anno 2016. T zou door n nederlander verzonnen kunnen zijn.... Als je dus vanaf de achterkant schuin naar voren kijkt en dan zo.....t voorscherm van binnen kunt bekijken ofwel!!!! T lijken wel kiewen van n walvis. Wat n belachelijk slecht afgewerkt orgel. Maarrrrr de bijtelling is goed... :D Voor jullie mij in de hoek schoppen....ga maar s kijken......k zal n foto maken!!! Estate op zich n heeele mooie. Zal t zelfde afwerkingsgedoe hebben. En nog n smoel erop van de nwe megane...zou ie frivoler en lichter worden aan de voorkant... pffff. Mooi en lelijk tegelijk. Moeilijk......maar vrdmme...de afwerking...punt!!!
« Laatst bewerkt op: september 03, 2016, 23:07:07 pm door Lag-3.0-V6 »