Mogelijk turbo probleem Laguna II pH1 2.0T

(1/2) > >>

IKBENGEK:
Zoals de titel al zegt vermoed ik dat ik een probleem met de turbo heb van mijn Laguna II 2.0T

in de laatste maanden is het van een vrij stille auto naar een gierende bende gegaan. als je weg rijdt gierd hij er over en dat geluid wordt een stuk minder rond de 3000 toeren.

ik heb het idee dat er mogelijk speling op de as zit maar daarvoor moet ik de boel gaan demoteren.

over olie verbruik kan ik niks zeggen aangezien ik een kapotte keer ring op de versnellingsbak heb en daar lekt hij sowieso 

nu heb ik al rond gekeken via google naar bedrijven die turbo's reviseren.  wie weet wat een revisie of een gereviseerde met in ruil huidige turbo gaat kosten. wie heeft zijn turbo laten reviseren  en waar was dat en wat was je ervaring.

een hoop vragen dus oh en voordat ik het vergeet het gaat dus om een F4R motor 2.0T benzine

rookie:
kan ook slang of cooler zijn.

Een kapotte keerrring van de versnellingsbak maakt niets uit, het zijn 2 verschillende olie types.

CHarmsen:
Bij turbo hood kus je reviseren of een gereviseerde kopen

Turbo:
een nieuwe kost bij renault bijna 1100 euro alleen de turbo en dan komt het plaatsen er nog bij
een gereviseerde zal de helft gaan kosten denk ik
niet te lang mee door blijven rijden anders heb je meer schade ....
testen van de turbo is de slang losgooien en voelen aan de as zit daar speling op dan is hij kapot

Swinkel:
ik heb zelf 2 kapote slangen gehad, die vanaf het luchtfilterhuis en die naar de cooler !!
dat geeft wel een vaag geluid maar weet niet of dat precies hetzelfde is ??
het is wel makkelijk na te kijken door de boel even los te halen  !!
en dan kan je gelijk aan het asje voelen idd  ;)

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina